SIRQEL

Sånn funker det

Bestill sykkel

Bestill enkelt riktig sykkel i butikken . Vi leverer ferdig montert sykkel helt hjem til døren din.

Bruk sykkelen

Nå kan du bruke sykkelen så mye dere orker. Ikke var redd for slitasje, det inngår i abonnementet.

Skift størrelse

Når sykkelen er for liten så bestiller du bare ny størrelse i butikken. Vi leverer ny sykkel og henter samtidig den gamle.

FAQ

Vanlige spørsmål

Hvordan fungerer forhåndsbooking?

Du kan nå forhåndsbooke din sykkel. Velg ønsket leveransedato i kassan når du sjekker ut. Vi trekker første månedsbeløpet ved bestilling men abonnementet starter ikke før etter leveranse.

Hva skjer ved slitasje?

Du skal bruke sykkelen som dine egen. Alt kan skje når det gjelder små barn, og vi vil stå for reparasjon og vask ved normalt bruk. Har du vært med om et uhell, og er usikker, så er det bare å ta kontakt med oss på kontakt@sirqel.no

Hva om sykkelen blir stjålet?

Dersom noe skulle forsvinne eller bli stjålet så må dere kontakte oss. Vi sender dere et nytt produkt og sjekker samtidig verdien for det som ble mistet. Vi trekker av for alder før eventuelle erstatningskrav.

Du får normalt dekket tap av sykkel via din innboforsikring.

Hvordan returnerer jeg sykkelen?

Når du har avsluttet abonnementet vil Wanda kontakte deg for retur. Wanda henter sykkelen hjemme hos deg og du trenger kun å være hjemme ved opphenting.

Inngår frakt?

Frakt inngår alltid.

Hvordan avslutter jeg abonnementet?

Du kan avslutte abonnementet via link i epost du får fra SIRQEL hver måned. Alternativt kan du logge inn på din konto og avslutte abonnementet der.

Er det bindingstid?

Du kan velge abonnement uten bindingstid eller binde deg til en lenger periode til en redusert pris. Du kan si opp avtalen etter endt bindingstid.

Når får jeg sykkelen levert?

Ved bestilling før kl 18 kan vi normalt levere sykkelen innen to dager. Du kan også velge å hente sykkelen hos vår verksted i Oslo. Dette må da avtales særskilt ved bestilling.

Hva gjør jeg om sykkelen får punktering?

Punktering er dessverre veldig vanlig på barnesykler. Hvis dekket har blitt flatt så anbefaler vi at du først tester å pumpe dekket. Dersom det viser seg å være punktering så kan du enten lage punkteringen eller skifte slange. Men ta være på gammel slange, og lever den tilbake til oss ved endt leie.

Vi anbefaler alle våre kunder å utføre jevnlig vedlikehold på syklene. Du kan f.eks se over og stramme bolter, smøre kjede og sjekke bremser.

Postnummerkontroll

Kan vi leverere til deg?

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev