10% rabatt

Vårsalg

Få tilgang på elsykkel for en fast månedspris. Du kan enkelt swappe eller oppgradere til nyere modell ved behov. Ingen renter eller gebyrer.

Spar opp til NOK 11 000,-

Kjøp tilgang til elsykkel for en fast månedspris. Akkuratt nå kan du få 10% rabatt på kjøpesum i tillegg til rentefri finansiering til en verdi av NOK 6 500,-

Produkter

36 måneder

kr 775

pr. måned

Birk E-One LTD LS EP6

36 månder

kr 740

pr. måned

Birk E-ONE LTD

36 månder

kr 687

pr. måned

Birk E-SUV EP6

36 månder

kr 687

pr. måned

Birk E-SUV LS EP6

36 månder

kr 599

pr. måned

Birk E-ONE

36 månder

kr 775

pr. måned

Birk E-ONE LTD EP6

FAQ

Vanlige spørsmål

Er det leie eller leasing?

Nei, det er finansiering gjennom Resurs Bank direkte til kunden. Du eier produktet. Og du kan når du ønsker nedbetale hele finansiering.

Er det angrerett?

Ja, du kan angre på avtalen innen 14 dager. Produktet leveres tilbake til Sirqel og Resurs bank annullerer finansieringsavtalen.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan betale restbeløpet, og behøver ikke returnere produktet. Alternativt kan du etter bindingstiden velge å avslutte abonnementet samt levere elsykkelen til Sirqel.

Inngår frakt i prisen?

Frakt innenfor Stor-Oslo er inkludert.

Inngår vinterdekk

1 sett med vinterdekk inngår i enkelte abonnement men sendes ikke ut sammen med sykkelen med mindre annet er avtalt. Vi skifter til vinterdekk når du ønsker, du er ansvarlig for å lagre sommerdekk som leveres ut sammen med en vinterklar sykkel.

Hvordan fungerer service?

Du booker service selv og leverer sykkelen til Sirqel i Husebybakken 28b på Montebello. I bookingen må du angi om du ønsker skift til vinter- eller sommerdekk. Service booker du her https://meet.brevo.com/sirqell

Hva inngår i service?

For abonnement med service inkludert så inngår to service pr. år (totalt 8 service):

  • Sikkerhetssjekk, kontroll og etterstramming av bolter/ skruer
  • Girjustering uten wirebytte
  • Bremsejustering, sjekk/ skifte av bremseklosser*
  • Sjekk/ skift av dekk/ slange*
  • Smøring av kjede og luft i dekk

*Kjøp av reservedeler kommer i tillegg. Du blir alltid kontakt av Sirqel før nye deler bestilles/ monteres.

Jeg har abonnement uten service, hvordan fungerer retur?

Dersom du ønsker å skifte sykkel etter bindingstiden, må sykkelen gjennomgå jevnlig service. Med skift av slitasjedeler etter behov. Du er selv ansvarlig for dette. Alle sykler som returneres Sirqel gjennomgår en tilstandskontroll før restbeløpet betales til Resurs Bank.

Dersom du ikke ønsker å benytte deg av swapmulighet kan du utføre service etter eget behov og ønske.

Produkt & Forsikring

Eier jeg produktet?

Ja du eier produktet. Og du kan når du selv ønsker betale ned restbeløpet.

Inngår forsikring?

Nei forsikring inngår ikke. Da det er du som eier produktet må du ordne egen forsikring.

Hva om produktet blir stjålet?

Kontakt politiet umiddelbart. Hvis produktet ikke er dekket av din forsikring, har du ansvaret for betaling av restbeløpet – sjekk med forsikringsselskapet ditt om en elsykkel er inkludert i din innboforsikring.

Vi tilbyr også rabatterte priser på NAFs sykkelregister.

Hva skjer om sykkelen blir skadet?

Da kontakter du Sirqel. Vi sørger for å hjelpe deg med reparasjon så raskt vi kan. Og i særskilte tilfeller kan vi tilby deg en lånesykkel når din sykkel er på reparasjon.

Kan jeg selge elsykkelen?

Ja det kan du. Du er ansvarlig for betaling av restbeløpet.

Når kan jeg avslutte abonnementet?

Du kan avslutte abonnementet etter bindingstiden og levere sykkelen tilbake til Sirqel. Etter mottatt og godkjent sykkel så betaler Sirqel restbeløpet.

Hva om jeg vil kjøpe sykkelen?

Du kan kjøpe ut sykkelen ved å betale restbeløpet.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter er tilgjengelige?

PBS og Giro.

Kan betalingsmetoden endres i perioden?

Nei.

Når er forfall på første betaling?

Da kontakter du Sirqel. Vi sørger for å hjelpe deg med reparasjon så raskt vi kan. Og i særskilte tilfeller kan vi tilby deg en lånesykkel når din sykkel er på reparasjon.

Hvordan beregnes betalingene?

Månedlig beløp er likt markedsverdien av tjenesten delt med finansieringsperioden. Ingen renter eller gebyrer.

Hva skjer om jeg ikke kan betale?

Ved spørsmål om finansiering skal du kontakte Resurs Bank på tlf. 22 56 37 33.

Hvor mye betaler jeg ekstra?

Du betaler den månedlige betalingen over tid, og har rett til bytte til ny modell når fornyelsesperioden starter. Du betaler ingen renter eller gebyrer.

nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev

Du må akseptere kaker for å abonnere.