Balansesykkel

Våre sykler
Et sykkelabonnement for småbarnsfamilier

Postnummerkontroll
Kan vi levere til deg?
Vi kan levere til deg ♻️ Sjekk ut våre produkter!
Dessverre kan vi ikke levere til deg nå, men abonner på vårt nyhetsbrev for framtida oppdateringer!
FAQ
Vanlige spørsmål
Er det fri bytte av sykkelstørrelse?
Du kan skifte størrelse etter bindingstiden for ditt abonnement har gått ut.
Vi vet at barn av og til kan vokse veldig raskt i perioder. Derfor tilbyr vi bytte av størrelse under bindingstiden for NOK 199,- dersom du bestiller nytt 12 måneders abonnement. Bare ta kontakt med oss på kontakt@sirqel.no så ordner vi det for deg.
Hvordan fungerer forhåndsbooking?
Du kan nå forhåndsbooke din sykkel. Velg ønsket leveransedato i kassan når du sjekker ut. Vi trekker første månedsbeløpet ved bestilling men abonnementet starter ikke før etter leveranse.
Hva skjer ved slitasje?
Du skal bruke sykkelen som dine egen. Alt kan skje når det gjelder små barn, og vi vil stå for reparasjon og vask ved normalt bruk. Har du vært med om et uhell, og er usikker, så er det bare å ta kontakt med oss på kontakt@sirqel.no
Hva om sykkelen blir stjålet?
Dersom noe skulle forsvinne eller bli stjålet så må dere kontakte oss. Du må også melde skade til ditt forsikringsselskap. De aller fleste forsikringsselskaper dekker sykler som er leaset via innboforsikring.
Vi sender dere et nytt produkt og sjekker samtidig verdien for det som ble mistet. Vi trekker av for alder før eventuelle erstatningskrav.
Hvordan returnerer jeg sykkelen?
Når du har avsluttet abonnementet vil Wanda kontakte deg for retur. Wanda henter sykkelen hjemme hos deg og du trenger kun å være hjemme ved opphenting.
Inngår frakt?
Frakt inngår alltid.
Hvordan avslutter jeg abonnementet?
Du kan avslutte abonnementet via link i epost du får fra SIRQEL hver måned. Alternativt kan du logge inn på din konto og avslutte abonnementet der.
Er det bindingstid?
Du kan velge abonnement uten bindingstid eller binde deg til en lenger periode til en redusert pris. Du kan si opp avtalen etter endt bindingstid.
Når får jeg sykkelen levert?
Ved bestilling før kl 18 kan vi normalt levere sykkelen innen to dager. Du kan også velge å hente sykkelen hos vår verksted i Oslo. Dette må da avtales særskilt ved bestilling.
Hva gjør jeg om sykkelen får punktering?
Punktering er dessverre veldig vanlig på barnesykler. Hvis dekket har blitt flatt så anbefaler vi at du først tester å pumpe dekket. Dersom det viser seg å være punktering så kan du enten lage punkteringen eller skifte slange. Men ta være på gammel slange, og lever den tilbake til oss ved endt leie.
Vi anbefaler alle våre kunder å utføre jevnlig vedlikehold på syklene. Du kan f.eks se over og stramme bolter, smøre kjede og sjekke bremser.
Nyhetsbrev