Handelsbanken

Få tilgang på elsykkel for en fast månedspris. Du kan enkelt swappe eller oppgradere til nyere modell ved behov. Ingen renter eller gebyrer.

Sånn funker det

Bestill sykkel

Velg din elsykkel og betal en fast månedspris. Ingen renter eller avgifter. Du betaler kun for sykkelen finansiert over 45 måneder.

Bytt, kanseller eller behold

Etter 30 måneder kan du velge å oppgradere til nyere modell. Du inngår da en ny avtale over 45 måneder, og er selv ansvarlig for å transportere sykkelen til Sirqel. Alternativt kan du beholde sykkelen som din eiendom – betalingen fortsetter til det gått 45 måneder.

Produkter

kr 820

pr. måned

Besv TR 1.3

Besv TR 1.3 er elsykkelen for deg som ønsker en elsykkel med lang rekkevidde, allsidig bruk i både by- og skogsbilveier, samt gir ekstra mye sykkel for pengene.

kr 976

pr. måned

Besv CT 1.3

Besv CT 1.3 Enviolo er elsykkelen for deg som setter pris på topp komfort, kombinert med kraftig motor og lite vedlikehold.


Bor du i Oslo?

For kunder i Oslo tilbyr vi enda flere sykler

Bruk kampanjekode HB24 og få gratis frakt å lås på alle våre elsykler. I dette abonnementet inngår service og vinterdekk, og du har også mulighet for kortere bindingstider.

FAQ

Vanlige spørsmål

Er det leie eller leasing?

Nei, det er finansiering gjennom Resurs Bank direkte til kunden. Du eier produktet. Og du kan når du ønsker nedbetale hele finansiering.

Er det angrerett?

Ja, du kan angre på avtalen innen 14 dager. Produktet leveres tilbake til Sirqel og Resurs bank annullerer finansieringsavtalen.

Hvordan avslutter jeg?

Du kan betale restbeløpet, og behøver ikke returnere produktet. Alternativt kan du etter bindingstiden velge å avslutte abonnementet samt levere elsykkelen til Sirqel.

Inngår frakt i prisen?

Frakt innenfor Stor-Oslo er inkludert.

Inngår vinterdekk

1 sett med vinterdekk inngår i enkelte abonnement men sendes ikke ut sammen med sykkelen med mindre annet er avtalt. Vi skifter til vinterdekk når du ønsker, du er ansvarlig for å lagre sommerdekk som leveres ut sammen med en vinterklar sykkel.

Hvordan fungerer service?

Du booker service selv og leverer sykkelen til Sirqel i Husebybakken 28b på Montebello. I bookingen må du angi om du ønsker skift til vinter- eller sommerdekk. Service booker du her https://meet.brevo.com/sirqell

Hva inngår i service?

For abonnement med service inkludert så inngår to service pr. år (totalt 8 service):

  • Sikkerhetssjekk, kontroll og etterstramming av bolter/ skruer
  • Girjustering uten wirebytte
  • Bremsejustering, sjekk/ skifte av bremseklosser*
  • Sjekk/ skift av dekk/ slange*
  • Smøring av kjede og luft i dekk

*Kjøp av reservedeler kommer i tillegg. Du blir alltid kontakt av Sirqel før nye deler bestilles/ monteres.

Jeg har abonnement uten service, hvordan fungerer retur?

Dersom du ønsker å skifte sykkel etter bindingstiden, må sykkelen gjennomgå jevnlig service. Med skift av slitasjedeler etter behov. Du er selv ansvarlig for dette. Alle sykler som returneres Sirqel gjennomgår en tilstandskontroll før restbeløpet betales til Resurs Bank.

Dersom du ikke ønsker å benytte deg av swapmulighet kan du utføre service etter eget behov og ønske.

Produkt & Forsikring

Eier jeg produktet?

Ja du eier produktet. Og du kan når du selv ønsker betale ned restbeløpet.

Inngår forsikring?

Nei forsikring inngår ikke. Da det er du som eier produktet må du ordne egen forsikring.

Hva om produktet blir stjålet?

Kontakt politiet umiddelbart. Hvis produktet ikke er dekket av din forsikring, har du ansvaret for betaling av restbeløpet – sjekk med forsikringsselskapet ditt om en elsykkel er inkludert i din innboforsikring.

Vi tilbyr også rabatterte priser på NAFs sykkelregister.

Hva skjer om sykkelen blir skadet?

Da kontakter du Sirqel. Vi sørger for å hjelpe deg med reparasjon så raskt vi kan. Og i særskilte tilfeller kan vi tilby deg en lånesykkel når din sykkel er på reparasjon.

Kan jeg selge elsykkelen?

Ja det kan du. Du er ansvarlig for betaling av restbeløpet.

Når kan jeg avslutte abonnementet?

Du kan avslutte abonnementet etter bindingstiden og levere sykkelen tilbake til Sirqel. Etter mottatt og godkjent sykkel så betaler Sirqel restbeløpet.

Hva om jeg vil kjøpe sykkelen?

Du kan kjøpe ut sykkelen ved å betale restbeløpet.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter er tilgjengelige?

PBS og Giro.

Kan betalingsmetoden endres i perioden?

Nei.

Når er forfall på første betaling?

Da kontakter du Sirqel. Vi sørger for å hjelpe deg med reparasjon så raskt vi kan. Og i særskilte tilfeller kan vi tilby deg en lånesykkel når din sykkel er på reparasjon.

Hvordan beregnes betalingene?

Månedlig beløp er likt markedsverdien av tjenesten delt med finansieringsperioden. Ingen renter eller gebyrer.

Hva skjer om jeg ikke kan betale?

Ved spørsmål om finansiering skal du kontakte Resurs Bank på tlf. 22 56 37 33.

Hvor mye betaler jeg ekstra?

Du betaler den månedlige betalingen over tid, og har rett til bytte til ny modell når fornyelsesperioden starter. Du betaler ingen renter eller gebyrer.

nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev

Du må akseptere kaker for å abonnere.